Do sorbetów wykorzystujemy głównie świeże owoce. W sezonie zimowym świeże i mrożone owoce.
Nie konserwujemy naszych lodów, nie używamy wody i mleka w proszku, nie dodajemy żadnych substancji chemicznych: półproduktów,
wzmacniaczy smaku, syntetycznych barwników i
aromatów, substancji zakwaszających czy żelujących.
Obecny klient
jest klientem
świadomym i wymagającym. Wielu chce nie tylko zjeść
dobrze, ale również być „na czasie” z obowiązującymi w gastronomii trendami.
Zapanowała moda na zdrowe odżywianie. Moda
na lansowanie zdrowego żywienia to jedno z bardziej pozytywnych zjawisk
obserwowanych ostatnimi czasy. Bowiem właściwa dieta i regularny ruch są
gwarantami zdrowia i lepszego samopoczucia.
Nasze LODY produkowane
są z mleka i śmietany są dobrym źródłem wapnia, niezbędnego do budowy
kości i pracy mięśni. Lody z kawałkami owoców czy zrobione na bazie ich
musów dostarczają z kolei m.in. witaminy C. Poprawia ona wchłanianie
wapnia i wzmacnia naczynka.
Orzeźwiają,
sycą i mają mało kalorii. Gaszą pragnienie i dostarczają cennych witamin i
minerałów jak żaden inny deser.
Regionalizacja w kuchni. To
kontynuacja trendu z 2014 roku, polegająca na odkrywaniu i popularyzacji
regionalnych produktów. Nasze Lody produkowane są bazie mleka i śmietany z
kaliskiej mleczarni, a dostawcami owoców są rolnicy kaliscy.
Nowy trend
łączenia słodkiego ze słonym, korzennego ściśle wiązać się będzie z
poszukiwaniem nowego smaku – umami, inaczej zwanego „piątym smakiem”.
W sezonie
letnim przeprowadziliśmy prawdziwą rewolucję w kombinacji smaków. W sprzedaży oprócz tradycyjnych lodów:
śmietanka, czekolada i truskawka, oferowaliśmy lody o smaku: oleju z pestek dyni z pieprzem, lody o smaku karmel
solony, malinka z miętą, czy mascarpone z owocami leśnymi. W naszym menu można
było znaleźć lody o smaku w Whisky, Mojito z miętą czy pinacolada.
Moda na zdrowy
styl życia i właściwe odżywienie to trend, za którym zdecydowanie warto podążać.